Reklama Google Ads (Kampania Adwords, linki sponsorowane) Cena
Kampania Adwords - Co to jest, jak działa?
Reklama Google Adwords (od niedawna nazywana Google Ads) to działania reklamowe w wyszukiwarce Google, w której płacisz za kliknięcia (przejścia) na Twoją stronę www. Wyświetlasz się z taką reklamą przed wynikami organicznymi (pozycjonowanie stron SEO). Tworząc kampanię Adwords możesz określić wiele parametrów:
- frazy na jakie ma się wyświetlać
- jaki ma być tytuł reklamy
- jaki ma być opis reklamy
- ile chcesz maksymalnie zapłacić za kliknięcie w reklamę – cena CPC
I wiele wiele innych rzeczy. Dostęp do panelu tworzenia kampanii AdWords jest bezpłatny pod adresem: https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/
Należy jednak podkreślić, że jest to bardzo skomplikowane narzędzie i z naszego ponad 18-letniego doświadczenia wynika, że bardzo łatwo można uruchomić kampanię Ads, która okazuje się nieefektywne i bardzo kosztowne. Często klienci zgłaszają się do naszej agencji reklamowej, aby poprawić ich widoczność w internecie lub zwiększyć ich sprzedaż i na pytanie, czy próbowali Google Ads odpowiadają:
„Tak, ale to w naszej branży AdWords nie działa. Dużo kosztuje i nie ma z tego klientów”.
Zawsze się okazuje, że takie kampanie AdWords były źle prowadzone.
Zwrot z inwestycji, czyli ROI w kampanii linków sponsorowanych Google Ads
ROI ( Return Of Investment ) to zwrot z inwestycji. Każdy kto prowadzi biznes chce, aby jego działania, zwłaszcza w marketingu internetowym, przynosiły firmie korzyści finansowe w postacie sprzedaży usług lub produktów. Nasza firma prowadząc kampanie AdWords dla naszych klientów tym właśnie się kieruje. Chcemy, aby kampanie linków sponsorowanych, które prowadzimy przynosiły realny zyski dla firmy.
Nie uruchamiamy kampanii AdWords dla klientów, ponieważ tego chcą lub zostali na to namówieni. Zawsze po rozmowie z klientem oceniamy, czy takie działanie jest opłacalne dla klienta.
Jaka jest cena kampanii AdWords?
Cena obsługi kampanii AdWords składa się na dwie części:
- Koszt kliknięć, który płacisz do Google
- Koszt obsługi rentownej kampanii
Od czego zależy cena za kliknięcia? Ile może kosztować Google AdWords?
To klient decyduje ile chce wydawać dziennie czy miesięcznie na kampanie AdWords. Nasi klienci mogą zmieniać te ceny praktycznie z dnia na dzień.
Cena za kliknięcie zależy od popularności (konkurencyjności) danej frazy. Cena za kliknięcie może wynieść od 20 gr do 30zł. Oczywiście te najdroższe to frazy, w których licytują się najzamożniejsi np. banki na hasło: „kredyt hipoteczny”.
Naszym klientom prowadzimy kampanię Ads na tzw.: long tail (długi ogon), czyli na dłuższe frazy składające się z 3-5 słów. Dzięki temu nasi klienci płacą znacznie mniej za tą samą ilość wejść na swoją stronę internetową.
Google stworzył narzędzie „Planer słów kluczowych”, który jest częścią panelu AdWords, który pokazuje orientacyjne ceny za kliknięcie za konkretną frazę. Należy to jednak traktować z przymrużeniem oka.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się ile będzie kosztowała Twoja kampania AdWords.
Cena prowadzenia kampanii AdWords (Ads) przez naszą agencję?
Nasza firma prowadzi kampanię Ads dla naszych klientów za 15% od budżetu jaki klient wydał do Google, ale nie mniej niż 150 zł netto.
15% budżetu lub
150zł netto
Nasza firma prowadzi kampanię AdWords dla naszych klientów za 15% od budżetu jaki klient wydał do Google, ale nie mniej niż 150 zł netto.
W jaki sposób naliczamy cenę na prowadzenie kampanii AdWrods?
Każdego 5 dnia miesiąca nasza firma sprawdza jaki był koszt kampanii w panelu AdWords (Ads), następnie wystawia fakturę na kwotę równej 15% wydatków poniesionych przez klienta w Google.
Kampanie linków sponsorowanych (Google Ads AdWords) prowadzimy głównie w: Warszawa, Wołomin, Piaseczno, Legionowo, Pruszków, Ząbki, Zielonka, Radzymin, Łomianki, Konstancin Jeziorna, Wyszków, Nieporęt, Jabłonna, Kobyłka, Wyszków.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy:
- Google Ads (AdWords SEM)
- Pozycjonowanie strony (SEO)
- Pozycjonowanie lokalne
- Tworzenie stron internetowych
- Google Moja Firma (pozycjonowanie firmy na mapach Google)
- Obsługa informatyczna firmy (Outsourcing IT)
- Naprawa komputerów – Informatyk
- Praca zdalna dla pracowników
- Aktualizacja (migracja) z Windows 7 do Windows 10